Privacybeleid

Privacy beleid The Mobile BV
Versie: 1.4 van 24 mei 2018

Zorgen voor jouw privacy

The Mobile BV draagt zorg voor jouw privacy. Jij laat jouw persoonlijke gegevens bij ons achter want dat moet nu eenmaal als je gebruik wilt maken van onze website(s). Niet gek natuurlijk dat jij dan wilt weten waarom wij jouw gegevens nodig hebben en wat we er nu eigenlijk mee doen. Dat willen wij jou via deze weg graag vertellen! Heb je na het lezen van onze privacy voorwaarden nog vragen, laat het ons dan weten via onze klantenservice

Wat willen wij van je weten?

Om jou een zo aangenaam mogelijke ervaring te laten hebben op onze websites slaan wij een aantal gegevens van jou op:
E-mailadres: Om een gebruikersaccount voor jou aan te maken op onze websites moet je jouw e-mailadres invullen. Dit e-mailadres heb je ook, samen met een door jou aangemaakt wachtwoord, nodig als je opnieuw wilt inloggen op jouw gebruikersaccount. Op deze manier herkennen wij jou en kunnen we jouw gebruikersaccount aan jou tonen. Jouw e-mailadres gebruiken we ook voor het versturen van nieuwsbrieven en aanmeldingen. Heb je daar geen zin in? Dan kun je in jouw gebruikersaccount of onderaan elke nieuwsbrief of aanbieding je heel gemakkelijk uitschrijven.
Betaalgegevens: Om credits te kunnen kopen op onze websites maken wij gebruik van een beveiligde betaalomgeving. Wanneer je met iDeal betaalt, worden jouw gegevens in onze administratie opgeslagen om de betaling aan jouw gebruikersaccount te kunnen koppelen. Verder gebruiken we jouw bankrekeningnummer alleen als je geld van ons terugkrijgt of om te contoleren of je al eerder aan een bepaalde actie hebt meegedaan. Wanneer je met creditcard betaald sturen wij jouw creditcardgegevens rechtstreeks vanuit een beveiligde omgeving naar onze creditcardpartner. Zij voeren onze creditcardbetalingen uit. Hierbij krijgen we jouw creditcardgegevens niet te zien. Onze partner vertelt alleen of je betaling gelukt is.
Telefoonnummer: In sommige gevallen is het noodzakelijk om jouw telefoonnummer in jouw gebruikersaccount op te slaan om onze websites en diensten zo goed mogelijk voor jou te laten werken.
Belgegevens: wanneer je met je vaste of mobiele telefoon naar een nummer van ons belt, bijvoorbeeld een 0906 nummer of een 020 nummer om een gesprek te voeren, om te beeldbellen of om te webcammen, dan bewaren we de begintijd en eindtijd van het gesprek, en houden we bij met wie je contact hebt gehad. Indien je zonder nummerherkenning belt, dan slaan we deze gegevens op zonder je nummer, want die weten we dan immers niet.
IP-Adres: Op internet kijken we mogelijk naar je  IP-adres. Wij onthouden jouw voorkeuren en kunnen zo bijvoorbeeld interessante aanbiedingen voor jou maken.

Veiligheid

Alle gegevens die je bij ons achterlaat stoppen wij, met behulp van de modernste technieken, veilig achter slot en grendel. Iemand die niets met jouw gegevens te maken heeft kan er ook niet bij. Geven wij jouw gegevens aan iemand anders dan eisen wij dat de ander er net zo zorgvuldig mee omgaat als wij en dat jouw gegevens alleen worden gebruikt voor het doel waardoor hij ze heeft gekregen. Hieronder kun je lezen waarom en wanneer wij jouw gegevens aan een ander geven. Mocht je het gevoel hebben dat wij, of de partij aan wie wij jouw gegevens gegeven hebben, niet zorgvuldig met jouw gegevens omgaan dan horen wij dit graag via onze klantenservice

Bewaartermijnen

Wij bewaren jouw persoonlijke gegevens zo lang als dat redelijkerwijs nodig is voor de doeleinden die in ons privacy beleid beschreven is. Het kan zijn dat we op onder meer basis van wetgeving jouw gegevens langer moeten bewaren.

Persoonlijk

Soms gebruiken wij jouw gegevens om jou een zo persoonlijk mogelijke ervaring te kunnen geven op onze website(s). Wij passen onze websites dan aan op jouw interesses. Zo kunnen wij nieuwe klanten een mooie welkomstaanbieding doen en trouwe klanten een fantastische korting geven. Wij gebruiken daarvoor bijvoorbeeld gegevens van de datum waarop je jouw account op onze website(s) hebt aangemaakt, gegevens van eerdere aankopen op onze website(s), jouw IP-adres en surf- en zoekgedrag bewaard in onder andere cookies. Over cookies kun je hieronder meer lezen.

En verder dan?

Wij gebruiken je gegevens voor verschillende doelen. Hierna kun je zien welke doelen dat zijn. Wij gebruiken daarbij de gegevens die we van jou ontvangen hebben maar ook gegevens die wij zelf verzameld hebben. Bijvoorbeeld gegevens over je bezoek aan onze website(s).

Het leveren van door jou gekochte credits

Als je credits koopt om gebruik te kunnen maken van onze website(s) dan hebben wij jouw e-mailadres en betaalgegevens nodig. Daarmee kunnen wij de credits toevoegen aan jouw account en je ook op de hoogte houden als dit gebeurd is.

Jouw account

In jouw account slaan we de volgende informatie op: klantnummer, e-mailadres, password in versleutelde vorm (deze is door de gebruikte beveiligingstechniek niet te herleiden naar je password zelf), toegangscode en telefoonnummer als je van onze telefoondiensten gebruik maakt, huidige bundeltegoed, e-mail voorkeuren, de status van je e-mail adres (heb je ooit mail van ons geopend of heb je ooit op mail van ons geklikt), de website waarvoor je je account hebt aangemaakt, de referentie naar de manier waarop je op de website gekomen bent, de laatste keer dat je bent ingelogd en het IP adres en de webbrowser waarmee je dat hebt gedaan.
Heb je via Facebook of Google een account bij ons aangemaakt, dan slaan we je Facebook ID of Google ID op zodat we je de volgende keer weer kunnen herkennen.

Bestel- en betaalinformatie

Gekoppeld aan jouw account bewaren wij ook gegevens over je eerdere bestellingen, waarbij we opslaan of je al dan niet een succesvolle betaling hebt uitgevoerd, hoeveel credits je voor welk bedrag gekocht hebt, waarmee je de betaling hebt gedaan (zoals iDeal of Creditcard), welk rekeningnummer en welke tenaamstelling is gebruikt, en of je gebruik hebt gemaakt van een kortingscode. Tenslotte slaan we ook de transactienummers op die door je bank of creditcardmaatschappij worden doorgegeven om een transactie te kunnen herkennen.  
Je kunt een overzicht van je betaaltransacties van de afgelopen 3 maanden terug vinden op de website www.payinfo.nl

Gebruiksgegevens

Wanneer je een bundel credits hebt gekocht, en je gebruikt deze credits voor bijvoorbeeld webcammen, berichten of virtuele cadeautjes, dan houden wij bij waaraan jij je credits hebt besteed.

(webcam)chat sessies

Wanneer je contact legt met een model om bijvoorbeeld te gluren, te webcammen of te (webcam)chatten, dan leggen wij de begin- en eindtijd van de sessie vast, het tarief, het model waarmee je deze sessie hebt, je nickname, het IP adres en je useragent voor deze sessie en de berichten en de foto’s die je naar het model verstuurd. Indien je een melding doet dat je geen beeld hebt, slaan we naast de datum en tijd van je melding, ook je Flash versie op en of je incognito surft. Als je zelf je webcam aanzet, slaan we deze webcam stream niet op, deze is alleen bedoeld voor het model waarmee je een sessie hebt.  
Wanneer je via een sms bericht contact zoekt met een model, dan slaan wij de inhoud van het sms bericht en uw telefoonnummer op. Wanneer een model antwoordt op een bericht, dan slaan we ook de inhoud van dat bericht op en het tarief van dat bericht.

Favorieten en notificaties

Wanneer je modellen tot Favoriet maakt, slaan wij op om welke modellen dit gaat. Wanneer je aangeeft dat je notificaties wil ontvangen wanneer een bepaald model online komt, dan slaan we ook op om welke modellen dit gaat en waarvoor en op welke wijze u een notificatie wilt ontvangen.

Klantenservice

Je kunt ons telefonisch bereiken of via e-mail. Om je snel te kunnen helpen bij vragen maken wij gebruik van je gegevens en maken we aantekeningen die we bewaren. Handig als je nog een keer contact met ons zoekt! Gegevens over telefoongesprekken met jou worden opgeslagen en ook alle vragen, en de door ons gegeven antwoorden, die je ons stelt worden opgeslagen en gekoppeld aan jouw account.

Nieuwsbrieven

Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven en aanbiedingen. Zo blijf je op de hoogte van ons nieuws, aanbiedingen en acties. Wij versturen algemene en persoonlijke nieuwsbrieven en aanbiedingen. De persoonlijke nieuwsbrieven en aanbiedingen stellen we samen op basis van jouw gegevens zoals eerdere aankopen en datum van aanmaken van jouw account op onze website(s). Ook meten wij de respons op onze nieuwsbrieven en aanbiedingen. Wil je geen nieuwsbrieven en/of aanbiedingen meer van ons ontvangen? Meldt je dan af door in te loggen op je account en dan naar de tab Account te gaan. Daar kun je je simpel afmelden. Daarnaast staat onderaan elke e-mail die wij sturen een link die je direct naar deze pagina brengt, zelfs zonder in te loggen. Super simpel!

Persoonlijk winkelen

Wij hebben een mogelijke diensten en modellen op onze website staan en wij helpen jou graag op weg om zo prettig mogelijk gebruik te kunnen maken van onze website(s). Bijvoorbeeld door aanbiedingen te maken die speciaal voor jou interessant zijn. Deze aanbiedingen maken wij voor jou op basis van eerdere bezoeken aan onze website(s). We kijken dan naar cookies en je IP-adres maar ook naar wat je eerder bij ons gekocht hebt. Hier lees je meer over cookies.

Verbetering van onze website(s) en service

Wij zijn voortdurend bezig om onze website(s) en dienstverlening te verbeteren. Daarom maken wij gebruik van Google Analytics, Hotjar. Met de verzamelde data uit Google analytics komen wij te weten wat jij precies op onze websites doet en kunnen wij er voor zorgen dat jouw volgende bezoek aan onze websites nog aangenamer wordt. Ter aanvulling van Google Analytics maken we gebruik van Hotjar. Hiermee kunnen we aan de hand van heatmaps, user recordings en user feedback te weten komen hoe jij je binnen onze websites beweegt en wat jij er van vindt.  Ook kunnen wij jouw gegevens gebruiken om je te vragen of je mee wilt doen aan een vrijblijvend klant- of marktonderzoek.

Fraude

Op fraude zit niemand te wachten. Wij dus ook niet. Daarom gebruiken wij klantgegevens om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Als het moet dan geven wij klantgegevens aan de overheid. Wanneer je kiest voor het gebruik van de chatroom of van andere interactieve communicatiefaciliteiten, ga je ermee akkoord dat deze informatie wordt opgeslagen. The Mobile BV  zal deze informatie, voor zover noodzakelijk en in overeenstemming met de wettelijke beperkingen, bewaren om geschillen op te lossen, algemene ondersteuning te leveren en problemen te behandelen. Behoudens als antwoord op een gemotiveerd verzoek dat The Mobile BV ontvangt van een publieke overheid of een bevel van een rechtbank of een gerechtelijke instantie in het kader van een strafrechtelijk onderzoek of vermeende illegale activiteit, zal The Mobile BV deze informatie aan geen enkele derde meedelen.

Verzonden bestanden en berichten

Uit veiligheidsoverwegingen slaan wij de door jou via onze websites verzonden bestanden en berichten aan modellen op onze websites op. Dit doen wij om bij eventuele door jou of door het model gepleegde strafbare feiten de autoriteiten van bewijsmateriaal te kunnen voorzien.

Social media

Als je social media gebruikt, zoals Facebook, dan kun je met jouw social media-account op sommige plekken op onze website inloggen. Wij krijgen dan geen toegang tot jouw social media-account maar ontvangen wel de informatie die in jouw openbare profiel staat. Denk hierbij aan je naam en je e-mail adres. Wij kunnen geen berichten namens jou op jouw social media-account plaatsen.

Wat we niet doen met jouw gegevens

Wij zullen nooit jouw gegevens aan anderen geven of verkopen.

Kloppen je gegevens niet of heb je andere vragen?

Klopt er iets niet, wil je je eigen gegevens inzien of laten verwijderen; neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Voor het inzien van je gegevens geldt een identificatie procedure waarbij jij o.a. middels een geldig identiteitsbewijs aan moet tonen dat je de eigenaar van een account bent. We willen immers niet dat anderen inzicht krijgen in jouw privé gegevens. Wil je een procedure starten om je eigen gegevens in te kunnen zien, stuur dan een e-mail vanaf het e-mail adres waar je account aan gekoppeld is naar support [apestaartje] themobile.nl.  

Cookies

Om er voor te zorgen dat onze websites goed werken en jij fijn kunt rondstruinen maken wij gebruik van cookies. Meer informatie over cookies en ons cookie beleid vind je hier.

Slotopmerkingen

Dit privacy beleid werd laatst gewijzigd op 24/05/2018. The Mobile BV behoudt zich het recht voor om haar privacy beleid op elk moment te wijzigen, conform de toepasselijke wettelijke en reglementaire bepalingen. Raadpleeg daarom geregeld deze pagina voor de actuele versie van ons privacy beleid

 
     
'; ?>